На кафедры вядзецца выкладанне наступных дысцыплін:
"Бяспека жыццядзейнасці чалавека (ахова працы)" (I або II семестр, 18 аўдыторных гадзін) - на 1 курсе ЛФ, ПФ, МПФ, форма атэстацыі - залік.
"Бяспека жыццядзейнасці чалавека (ахова працы)" (II семестр, 20 аўдыторных гадзін) - на 1 курсе МДФ СД, форма атэстацыі - залік.
"Агульная гігіена" (III-IV семестры, 74 аўдыторныя гадзіны) - на 2 курсе ЛФ, ФІУ (англійская мова навучання), МДФ, форма атэстацыі - экзамен.
«Агульная гігіена» (II-III семестры, 108 аўдыторных гадзін) - на 1-2 курсах МДФ СД, форма атэстацыі - іспыт.
"Агульная гігіена і ваенная гігіена" (III-IV семестры, 118 аўдыторных гадзін) - на 2 курсе ПФ, форма атэстацыі - экзамен.
"Агульная гігіена і ваенная гігіена" (V семестр, 60 аўдыторных гадзін) - на 3 курсе МПФ, форма атэстацыі - экзамен.
"Гігіена дзяцей і падлеткаў" (IV-V семестры, 111 аўдыторных гадзін) - на 2-3 курсах ПФ, форма атэстацыі - залік.
"Медыка-гігіенічнае суправаджэнне дзяцей і падлеткаў у арганізаваных калектывах" (XI або XII семестры, 42 аўдыторныя гадзіны) - на 6 курсе ПФ, форма атэстацыі - залік.
"Фактары рызыкі ў фарміраванні здароўя сучаснай моладзі" (факультатыў) (III або IV семестры, 30 аўдыторных гадзін) - на 2 курсе ЛФ, форма атэстацыі - залік.
"Валеолага-гігіенічныя падыходы да фарміравання здароўя студэнцкай моладзі" (факультатыў) (V або VI семестры, 30 аўдыторных гадзін) - на 3 курсе ЛФ, форма атэстацыі - залік.
У навучальны працэс укаранёны распрацоўкі наступнай тэматыкі:
Новыя веды ў форме метадаў прафілактыкі "Уплыў фактараў рызыкі на стан здароўя работніц, занятых на хімічнай вытворчасці".
Новыя веды ў форме метадаў прафілактыкі "Тэхналогіі прафілактыкі парушэнняў рэпрадуктыўнага здароўя жанчын-работніц хімічнай вытворчасці".
Новыя веды ў форме метадаў ацэнкі інфармаванасці навучэнскай моладзі па арганізацыі рацыянальнага харчавання.
Новыя веды ў форме актыўных метадаў навучання экалагічнай медыцыне студэнтаў медыцынскага ўніверсітэта.
Новыя веды аб тым, што індывідуальны хранатып нараўне з паказчыкамі аб'ёму сэнсавай слыхавой памяці абумоўлівае пікі біярытмалагічнай актыўнасці разумовай дзейнасці і прамым чынам уплывае на навучальную паспяховасць студэнтаў.
Мадэль прафілактыкі праблем здаровага ладу жыцця ў работнікаў прадпрыемстваў энергазабеспячэння.
Методыка дыягностыкі праблем здаровага ладу жыцця ў работнікаў прамысловых прадпрыемстваў.
Новыя веды ў форме метадаў ацэнкі ўмення студэнцкай моладзі рацыянальна планаваць асабісты час.
Новыя веды ў форме метадаў ацэнкі адносін студэнтаў-медыкаў да пытанняў сацыяльна-дэмаграфічнага развіцця Рэспублікі Беларусь.
Новыя веды ў форме метадаў дыягностыкі функцыянальных рэзерваў арганізма студэнтаў з недастатковай масай цела.