Асноўнымі задачамі канцылярыі з'яўляюцца:
1. Арганізацыя справаводства ва ўніверсітэце
2. Забеспячэнне адзінага парадку вядзення справаводства ва ўніверсітэце
3. Метадычнае кіраўніцтва арганізацыяй справаводства ў падраздзяленнях арганізацыі ВНУ
4. Кантроль за своечасовым выкананнем і падрыхтоўкай дакументаў да здачы ў архіў
5. Удасканаленне формаў і метадаў работы з дакументамі
Функцыі канцылярыі:
1. Вядзенне справаводства ў арганізацыі
2. Забеспячэнне своечасовай апрацоўкі карэспандэнцыі, яе дастаўка па прызначэнні
3. Кантроль за тэрмінамі выканання дакументаў, іх правільным афармленнем.
4. Арганізацыя работ па рэгістрацыі, уліку, захоўвання і перадачы ў адпаведнае структурнае падраздзяленне.
5. Распрацоўка інструкцый па вядзенні справаводства ва ўніверсітэце і іх ўкараненне.
6. Метадычнае кіраўніцтва арганізацыяй справаводства ў падраздзяленнях ВНУ.
7. Кантроль за правільным фарміраваннем, захоўваннем i своечасовай здачай спраў у архіў.
8. Падрыхтоўка справаздач аб захаванні тэрмінаў выканання дакументаў па выніках кантролю за выкананнем.
Канцылярыя мае права:
1. Даваць ўказанні структурным падраздзяленням ўніверсітэта па пытаннях, якія адносяцца да кампетэнцыі канцылярыі
2. Патрабаваць ад структурных падраздзяленняў:
2.1. Належнага выканання ўсталяваных правіл працы з дакументамі;
2.2. Зводную інфармацыю аб выкананні дакументаў, даручэнняў і рашэнняў;
2.3. Своечасовага выканання даручэнняў і рашэнняў;
3. Вяртаць на дапрацоўку выканаўцам дакументы, выкананыя няякасна, з парушэннем правілаў справаводства, афармлення і інш., І кантраляваць іх выкананне з улікам заўваг.
4. Ажыццяўляць праверкі арганізацыі справаводства ў структурных падраздзяленнях ўніверсітэта.
5. Кансультаваць (даць тлумачэнне, рэкамендацыі) па пытаннях, якія ўваходзяць у кампетэнцыю канцылярыі.