Biльчэўскi Марк Рамуальдавiч
Характарыстыка:
Скончыў эканамічны факультэт Гданьскага універсітэта (Польшча).
2000-2003 г. - Маркетолаг ў Прадстаўніцтве ЗАТ «Холдынгавая кампанія «Пінскдрэў».
2004-2009 г. - Начальнік аддзела маркетынгу ААТ «Гродзенская абутковая фабрыка «Нёман». 2010-2012 г. - Начальнік цялення рэкламы і бюро вывучэння рынкаў і цэнавай палітыкі ЗАТ «Холдынгавая кампанія «Пінскдрэў».
2012-2013 г. - Начальнік аддзела маркетынгу ААТ «Гродзенская тытунёвая фабрыка «Нёман».
З верасня 2013 г. па н/у - Начальнік аддзела матэрыяльна-тэхнічнага забеспячэння і маркетынгу Гродзенскага дзяржаўнага медыцынскага універсітэта.
Магістр эканамічных навук.
2000 г. - Абарона магістарскай працы «Стратэгічнае планаванне на лагістычным прадпрыемстве» ў Гданьскім універсітэце.
2005 г. - Скончыў курс павышэння кваліфікацыі для кіраўнікоў службаў маркетынгу ў Мінскім дзяржаўным інстытуце сучасных тэхналогій.
2006 г. – Стажыроўка ў аддзеле маркетынгу Польскай рэгіянальнай турыстычнай арганізацыі, г. Лодзь.
2010 г. - Лаўрэат прэміі Гільдыі маркетолагаў РБ «Энергія Поспеху» за рэкламную кампанію пабудаваную сродкамі ATL.
2017 г. – Скончыў курс павышэння кваліфікацыі ў Акадэміі Кіравання пры Прэзідэнце РБ «Арганізацыя і правядзенне закупак»