Адрас:
-
230009, г. Гродна, вул. Горкага, 80
Тэлефоны:
- +375-15-44-67-26
Пошта:
Лячэбны факультэт з'яўляецца арганізацыйна-адміністрацыйным структурным падраздзяленнем установы адукацыі "Гродзенскі дзяржаўны медыцынскі ўніверсітэт", якое забяспечвае ажыццяўленне адукацыйнай і навуковай дзейнасці, вучэбна-метадычнай работы ў рамках профілю адукацыі "Ахова здароўя", напрамкі адукацыі 79 01 "Прафілактыка, дыягностыка, лячэнне, рэабілітацыя і арганізацыя аховы здароўя», спецыяльнасці 1 – 79 01 01 «Лячэбная справа».
Факультэт ажыццяўляе падрыхтоўку спецыялістаў з вышэйшай адукацыяй па спецыяльнасці 1 - 79 01 01 "Лячэбная справа", а таксама падрыхтоўку аспірантаў і навуковых супрацоўнікаў для профільных кафедр універсітэта і навукова-даследчых цэнтраў Рэспублікі Беларусь за кошт сродкаў рэспубліканскага бюджэту і на платнай аснове.
У сваёй дзейнасці лячэбны факультэт кіруецца Кодэксам Рэспублікі Беларусь аб адукацыі, Палажэннем аб заснаванні вышэйшай адукацыі, нарматыўнымі дакументамі і інструктыўнымі матэрыяламі Міністэрства адукацыі, Міністэрства аховы здароўя, Статутам універсітэта, Місіяй, Палітыкай у галіне якасці, стандартамі сістэмы менеджменту якасці ўніверсітэта, іншымі актамі заканадаўства, а таксама рашэннямі Савета ўніверсітэта, загадамі і распараджэннямі рэктара, распараджэннямі прарэктараў, распараджэннямі і ўказаннямі дэкана факультэта.
Унікальнасць лячэбнага факультэта складаецца ў тым, што спецыфіка падрыхтоўкі студэнта на факультэце дазваляе выпускніку стаць у будучыні спецыялістам у любой галіне медыцыны, працаваць урачом любой вузкай спецыяльнасці (урач-акушэр-гінеколаг, урач-алерголаг-імунолаг, урач-ангіёхірург, урач-анестэзіёлаг-рэаніматолаг, урач-гастраэнтэролаг, урач-гематолаг, урач-дэрматавенеролаг, урач-дыетолаг, урач-інфекцыяніст, урач-кардыёлаг, урач-кардыяхірург, урач-камбустыёлаг-хірург, урач-касметолаг, урач мануальнай тэрапіі, урач-неўролаг, урач-нейрахірург, урач-нефролаг, урач агульнай практыкі, урач-анколаг, урач-анколаг-хірург, урач-атарыналарынголаг, урач-афтальмолаг, урач-патолагаанатам, урач-трансфузіёлаг, урач-практолаг, урач-профпатолаг, урач-пульманолаг, урач-рэабілітолаг, урач-рэўматолаг, урач-рэнтгена-эндаваскулярны хірург, урач хуткай медыцынскай дапамогі, урач-тэрапеўт, урач-таракальны хірург, урач-траўматолаг-артапед, урач-трансплантолаг, урач-трансфузіёлаг, урач-уролаг, урач-фізіятэрапеўт, урач-фтызіятр , урач-хірург, урач-сківічна-тваравы хірург, урач-эндакрынолаг, урач-эндаскапіст і некаторыя іншыя).
Асноўныя мэты, задачы і функцыі факультэта
Да асноўных мэт дзейнасці факультэта адносяцца:
арганізацыя падрыхтоўкі запатрабаваных грамадствам спецыялістаў, якія спалучаюць высокія акадэмічныя, прафесійныя і сацыяльна-асобасныя кампетэнцыі па спецыяльнасці 1 – 79 01 01 “Лячэбная справа”;
Асноўнымі задачамі факультэта з'яўляюцца:
- арганізацыя і ажыццяўленне адукацыйнага працэсу на факультэце ў адпаведнасці са спецыяльнасцю 1 – 79 01 01 “Лячэбная справа”;
- забеспячэнне належнай якасці адукацыі;
- рэалізацыя адукацыйных праграм вышэйшай адукацыі па профілі адукацыі "Ахова здароўя", накіраванні адукацыі 79 01 "Прафілактыка, дыягностыка, лячэнне, рэабілітацыя і арганізацыя аховы здароўя", спецыяльнасці падрыхтоўкі спецыялістаў 1 - 79 01 01 "Лячэбная справа";
- аператыўнае кіраванне кафедрамі, якія ўваходзяць у склад факультэта, і каардынацыя дзейнасці гэтых кафедр;
- рэгуляванне адукацыйнага працэсу, выхаваўчай работы;
- абагульненне вынікаў бягучай і выніковай атэстацыі, аналіз матэрыялаў па выніках правядзення бягучай і выніковай атэстацыі, распрацоўка і ўнясенне прапаноў па выніках гэтага аналізу аб удасканаленні адукацыйнага працэсу на факультэце;
- кантроль навучальна-метадычнага забеспячэння адукацыі і аператыўнае кіраванне і рэгуляванне ўдзелу ў гэтай дзейнасці ўдзельнікаў адукацыйнага працэсу;
- фарміраванне прапаноў аб падборы і расстаноўцы кадраў на факультэце, удзел у межах кампетэнцыі ў фарміраванні штатнага раскладу кафедр;
- распрацоўка службовых інструкцый (функцыянальных абавязкаў) работнікаў факультэта;
- кіраўніцтва дзейнасцю Савета факультэта;
- удзел у рабоце Савета ўніверсітэта па пытаннях дзейнасці факультэта;
- арганізацыя выхаваўчага працэсу і ідэалагічнай работы сярод навучэнцаў на факультэце на аснове дзяржаўнай палітыкі па выяўленні і падтрымцы адоранай і таленавітай моладзі;
- стварэнне ўмоў для развіцця творчых здольнасцей студэнтаў, уцягванне іх у навукова-даследчую работу, розныя віды сацыяльна значнай дзейнасці, прыцягненне да актыўнай прафесійнай дзейнасці;
- забеспячэнне правядзення бягучай і выніковай атэстацыі, падрыхтоўка праектаў рашэнняў рэктара ўніверсітэта аб пераводзе навучэнцаў з аднаго курса на іншы, аб адлічэнні, аднаўленні;
- улік наведвальнасці навучальных заняткаў студэнтамі;
- іншыя пытанні, якія адносяцца да задач факультэта.
Функцыі факультэта:
- каардынацыя вучэбна-метадычнай, ідэалагічнай, выхаваўчай і навукова-даследчай работы факультэта;
- арганізацыя ўсіх форм кантролю навучальнага працэсу, вучэбнай і вытворчай практыкі, якасці падрыхтоўкі спецыялістаў на лячэбным факультэце;
- удзел у рабоце па падборы кадраў прафесарска-выкладчыцкага складу, па адборы кандыдатаў у магістратуру, клінічную ардынатуру, аспірантуру;
- каардынацыя работы кафедр факультэта па падрыхтоўцы падручнікаў, навучальных і метадычных дапаможнікаў;
- арганізацыя распрацоўкі навучальных праграм, вучэбных планаў па профілі падрыхтоўкі спецыялістаў і кантроль іх выканання;
- забеспячэнне ўмоў для правядзення бягучай і выніковай атэстацыі студэнтаў;
- абагульненне станоўчага вопыту работы факультэта і роднасных факультэтаў айчынных і замежных вышэйшых навучальных устаноў;
- супрацоўніцтва з органамі і ўстановамі практычнай аховы здароўя і прафілактычнай службай па пытаннях функцыянавання факультэта;
- садзейнічанне аддзелу клінічнай ардынатуры і інтэрнатуры ўніверсітэта ў арганізацыі і праходжанні медыцынскага агляду студэнтаў;
- рэалізацыя функцый, вызначаных патрабаваннямі агульнасістэмных дакументаў па менеджменце.
Асноўнымі напрамкамі дзейнасці факультэта з'яўляюцца:
- падрыхтоўка маладых спецыялістаў па спецыяльнасці "Лячэбная справа" на аснове цеснай сувязі навучальнага працэсу з клінічнай практыкай і навуковымі даследаваннямі, з улікам запытаў практычнай аховы здароўя;
- размеркаванне маладых спецыялістаў у органы практычнай аховы здароўя і навукова-даследчыя ўстановы;
- падрыхтоўка і спецыялізацыя навукова-педагагічных кадраў вышэйшай кваліфікацыі;
- актыўны ўдзел у навуковым пошуку, накіраваным на забеспячэнне высокага ўзроўню здароўя насельніцтва і павелічэнне працягласці жыцця;
- распрацоўка новых высокаэфектыўных метадаў дыягностыкі і лячэння, іх укараненне ў практычную ахову здароўя;
- аказанне высокакваліфікаванай дапамогі насельніцтву;
- правядзенне розных відаў работ на аснове дагавораў з органамі дзяржаўнага кіравання, прадпрыемствамі, арганізацыямі.